riptaliacastellano

Alla inlägg under juli 2013

Av Jonna Hillberg - 31 juli 2013 20:33

Hejsan!

Nu kommer jag visa en smink video från Talia :)


Har änvänt den många gånger men har ingen bild på mig i den :(

Men jag kan visa det en annan gång =)


Men här kommer Talias video :)


Hoppas ni gillar den   


/Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 30 juli 2013 14:27

Hejsan alla Talia fans!


Idag kommer jag blogga om Talia Castellano, och visa

2 video intervjuer med henne   


Jo så Talia är en 13 årig tjej som fick en ovanlig diagnos neuroblastoma

för 6 år sedan. Hon fick massor med behandlingar och klarade av den, men

hon fick återfall hela tiden. Sen för 11 månader sedan så fick hon

reda på att hon hade myelodysplastic Syndrom, och det finns nästan ingen som

kan behandla en som har en ovanlig form av neuroblastoma och myelodysplastic 

syndrom även känd som akut leukemia.

  So doctorn trodde att hon skulle bara leva några månader. Men hon levde hela 11 månader :)


Den 16 Juli klockan 11:22 så fick Talia sina vingar, vi kommer sakna henne men

vi kommer aldrig att glömma henne   


Nu kommer 2 intervju videor med våran underbara Talia 

 

 



Jag kommer aldrig glöma dig Talia    


/Jonna

 

 

R.I.P Talia   

Av Jonna Hillberg - 30 juli 2013 01:46

Hej och Välkommen hit! 


Jag heter Jonna och är 14 år, jag älskar smink, att vara med kompisar

och att se på Talia´s videor   


Jag kommer att blogga om Talia Castellano, hon var en sån underbar person

hon inspererade så många med sina sminkvideor och med allt!


Jag kommer skriva mera imorgon



Hej då!


/Jonna

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards