riptaliacastellano

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jonna Hillberg - 28 augusti 2013 14:35

Hejsan bloggen!


Igår började jag bli sjuk hade 38.5 i feber och ont överallt :p


Och idag är jag hemma från skolan för att jag fortfarande är sjuk 

det är inte roligt kan jag säga   


Jag känner mig som när Talia var som sjukast :p


 


Man kan säga att jag ser ut så nu fast att jag inte är "döds sjuk" är ju bara 

förkyld men jag har 38.5 i feber och ont överallt 


Jag har en ganska låg temp vanligt vis som ligger runt 36.00 så för mig är det just nu

hög feber   


Nu ska jag dricka tea och sen vila lite så ses senare


p.s läs detta 

 


/Jonna

 

 


Av Jonna Hillberg - 24 augusti 2013 13:39

Hejsan!


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och minns Talia

genom att titta igenom hennes videor   

Jag är ockå fortfarande ledsen för att min kompis har 

fått Cancer   J***vla Cancer!!   


Men nu kommer jag att visa 2 videor, en video som heter

My Sister´s Cancer Story


och den andra har jag gjort till Talia   






Jag hoppas ni gillar videoklippen   


Nu ska jag spela sims 3 och bara ta det lugnt   


ses senare



/Jonna

 

 


STAND UP TO CANCER...

Av Jonna Hillberg - 23 augusti 2013 22:54

Hejsan alla läsare!


Idag har jag sorliga nyheter till er   


Berättar allt i detta video inlägg 



 


Be för Barn med Cancer!


Hjälp barn och Vuxna att överleva, Donera pengar till Cancerfonden/Barn Cancer fonden och

donera pengar till MIn Stora Dag

 

 


Och inte minst Find a Cure (Hitta ett botemedel


/Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 22 augusti 2013 20:40

Hejsan!


Jag ska ta skolfoto imorgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig!!   


Hjälp mig! Hur skulle Talia hantera det?

Hon skulle nog leta tills hon hittade det hon ville ha på sig,

och jag måste ju ha bra smink till också.


Det är kul att ta skolfoto men det är svårt att 

veta vad man ska ha på sig   



Nu har jag en idé, kanske mina svarta tights, en svart kjol

och ett vitt linne   


eller vad tycker ni? ^^


När jag kommer hem imorgon ska jag visa hur jag såg ut   


/Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 21 augusti 2013 16:24

Hejsan!


Här kommer en underbar smink video 

med våran Talia   

 



Jag ska nog den testa den   



/Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 20 augusti 2013 20:17

Hejsan bloggen! :)


Idag var det första dagen i skolan, det gick bra

alla i klassen var tysta som vanligt, man får otroligt mycket

nya böcker och kommer hem trött som vanligt ;)


Så allting var i sin ordning ^^

Idag några timmar innan skolan så hittade jag den här söta

School Make-Up  viden från Talia   




Tyckte den var så söt så jag var ju bara tvungen att testa den till skolan idag

och det vart "lyckat" eller hur man ska säga ^^


Hur var eran första dag i skolan? 


Hoppas den vart bra, och har ni idéer på videor med Talia jag ska

lägga upp så är det bara att lämna en kommentar   


/Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 19 augusti 2013 21:42

Hejsan!


Nu är det bara några timmar kvar av sida sommarlovs dagen

för imorgon börjar jag skolan igen   


Hurra jag ser värkligen fram emot skolan, eller inte :p


Men det roligaste med att komma tillbaka är att jag

får träffa mina kompisar igen och att jag börjar 9:ian ^^


Och min klass är jätte lugn, vi var den lugnaste klassen bland 8:orna och kommer

säkert vara den lugnaste igen bland 9:orna 


Så bra gjort klass 9:A   


Och på onsdag ska vi ta skolfoto, jag vet min skola börjar

redan första skolveckan med att ta skolfoto   


Men det ska bli roligt på ett sätt endå att komma tillbaka 

till skolan ^^

Så nu ska jag gå och lägga mig ska upp 06:30 imorgon så

godnatt bloggen   


P.s här är några bilder från Talia i skolan 


 

Talia in school 




 

Talia and friend in school 



 

Say Smile! ^^

 

 

/Jonna


 




Av Jonna Hillberg - 18 augusti 2013 15:04

Hejsan!


Idag är det Talia´s födelsedag   


 


Här är ett litet videoinlägg 





Talia´s Tribute Event 




Happy Birthday Talia!


 



/Jonna

 

 
 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards