riptaliacastellano

Alla inlägg under september 2013

Av Jonna Hillberg - 30 september 2013 18:11

Hej bloggen!


Nu har en ny ängel kommit till himmlen och det är 

Talia´s bästa vän Robyn Haggins dog tidigt igår morse   


Hon hade samma cancer som Talia hade och dog nu 

3 månader efter Talia. Så ta väl hand om Robyn nu Talia

och se till att hon får ett varmt välkommnadne   



 


 

R.I.P Robyn   

 


Det här måste få ett slut! Barn ska inte dö i Cancer!! 

Snälla Donera pengar till Barncancer Fonden så att fler Barn 

överlever 

 


//Jonna 

 

 

Av Jonna Hillberg - 30 september 2013 13:11

Hejsan bloggen!


Idag så har jag tråkgia nyheter men jag berättar vad det är i ett videoinlägg 

när jag kommer hem. Men det är väldigt sorgliga nyheter   


Så vi ses då


//Jonna

 

 

Skänk Pengar till BarnCancer Fonden

 

Av Jonna Hillberg - 28 september 2013 18:28

Hejsan bloggen!


Här är 2 videor som jag gjort för Barn med Cancer


den sista är en trailer   




 
  Hoppas ni gillar dem   


 


//Jonna

 

 


Av Jonna Hillberg - 24 september 2013 17:42

Hejsan :)


Idag tänkte jag lägga upp lite videor ^^ 


http://www.expressen.se/tv/nyheter/talia-joy-castellano-dod-i-cancer/



   Hoppas ni gillar min nya video till Talia   

 

Ska nog snart göra en till fast till alla barn där ute med cancer.

 

Cancer är en sån hemsk sjukdom, jag förlorade min farfars flickvän 

i cancer. Hon hade 1 blodet som sen spred sig till hela hennes kropp. 

 

R.I.P Gunn Jag kommer alltid sakna dig   

 

Sen för 4 år sedan så fick min farmor bröst cancer

 

Men hon klarade sig, jag tror det är i år eller nästa år som hon blir

helt friskförklarad. Så bra gjort farmor   

 

Så hon är ju med och stödjer Rosa Bandet

 

 

Barncancer fonden (och MÅNGA andra cancer fonder)

 

 

Jag har ju skickat 200kr till Barncancer fonden :) 

 

Känns så bra att hjälpa barn med cancer   

Gör det du också :) Så det snart sitter 4 barn på stolarna istället

för 3 barn på stolarna men 1 står tom 

 

 

Måns Zelmerlöw - "Ett lyckligt slut" en sång för Barncancer Fonden 

 



Hjälp oss hitta ett botemedel mot barncancer

 

//Jonna

 

 

3 av 4 barn överlever cancern vad med och kämpa för livet   

Bli månadsgivare du också   

Av Jonna Hillberg - 20 september 2013 18:25

Hejsan alla!   


Idag tänkte jag visa en video och några foton på Talia och hennes cancer kompis 

Robyn   


Ni känner kanske igen Robyn från videon då hon är på Disney World med henne   


  En hel skojig dag med Robyn   


Här är några bilder när dem är tillsammans på sjukhuset   


 

Är dem inte bara för söta?   


           


  Robyn har Neuroblastom precis samma som Talia hade


Robyn kämpar fortfarande mot cancern 


 

So Be för att Robyn ska vinna striden mot cancern   


Om ni vill veta mer om vad Neuroblastom så gå in här


http://sv.wikipedia.org/wiki/Neuroblastom


Och kom ihåg att göra denna månad Guld för September är barndomscancer månaden.

Ha gärna en guldfärgad bild på fb eller en bild där det strår Turn Facebook Gold

for Childhood cancer.   


//Jonna

 

 

TURN FACEBOOK GOLD FOR CHILDHOOD CANCER!!    


Av Jonna Hillberg - 17 september 2013 15:46

Hejsan!


Idag hadde jag mitt No prov och det gick jättebra   

Vet inte vad jag fick för betyg men läraren

sa att det ser mycket lovande ut ^^


Så jag är typ lite "I don´t need to study anymore, yeah" ^^

 

Så nu kan jag fira och göra vad jag vill ^^


Men jag måste ju ta hand om mina andra läxor och prov jag har :p


Men nu lite smink videor och bara lata mig innan jag pluggar igen   


Så ses senare 


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 14 september 2013 17:54

Hejsan bloggen!


Nu har dem entligen på länge laddat upp en video på Talia´s Youtubekanal

Taliajoy18


Dem undrar vad vi Talia vill se på hennes kanal, om vi vill veta mer om

henne eller så. Så se på detta videoklipp


 


och skriv en kommentar om vad ni vill se   


Snart på bloggen ska jag visa nytt smink jag har köpt ^^


Ha en bra lördag 



//Jonna

 

 



Av Jonna Hillberg - 9 september 2013 20:35

Hejsan!


Hur mår ni läsare därute? Jag mår bra har bara mycket läxor

så det är lite svårt att blogga   


Men det ska bli mer bloggning ska försöka i alla fall 

men vad vill ni se mer här i bloggen? 

Mer smink videor, mer prat om kläder, mer prat om Talia och hennes familj?

 

Mommy love   


Remembering Talia   

 

Men som sagt vad mer vill ni se mer av i bloggen

kommentera gärna detta inlägg så vet jag ^^


/Jonna

 

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards