riptaliacastellano

Alla inlägg under november 2014

Av Jonna Hillberg - 29 november 2014 13:44

Hejsan!


Idag så är det 26 dagar kvar till julafton! :D 

Kan inte fatta det!! 


Jag hoppas att barnen på sjukhus får en bra Jul dem också :)
För det finns ju dem som inte kan komma hem över julen :(


Jag hoppas jag får en del från Talia Store, specieltl Talia muggen :)

 



Och kanske Team Talia tröjan :)


 


Men vill helst ha muggen   

Den är jag lite små kär i ^^ 


Den kostar 105kr och alla pengar går till Barnens cancer sjukhus i Orlando, Florida :)

Där Talia hade sina behandlingar 


 

Och nu är det 26 dagar kvar till julen :)

Och bilden har jag gjort :)


Nu ska jag ner till familjen så ses i nästa inlägg :)


Bye!


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 28 november 2014 20:52

Hejsan!


Förlåt för en LÅNG blogg paus men jag har haft mycket att göra :(

Går första året på gymnasium och har mycket läxor och annat att göra :p

Men nu är jag äntligen tillbaka! :D


För ett tag sen hade dem Talia Fan Cruise och det var roligt :)

 


Och snart är det ju jul så dem har lagt in mycket i Talia store :D

Man kan köpa saker där för en billig päng och ALLA pengar går till Barnens cancer sjukhus i Orlando, Florida :)

Samma sjukhus som Talia var på :)


Så köp något där vet ja, själv önskar jag mig något därifrån vadsomhälst i julklapp :)


http://taliastore.com/shop/

 


Min kompis har själv köpt 2 tröjor därifrån och köpte nu en keps :)

 


Hoppar ni köper hittar något fint där och köper något :)


Nu ska jag ner och baka lussekatter så Peace out! (som Talia brukade säga;) )


//Jonna

 

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards