riptaliacastellano

Alla inlägg under december 2014

Av Jonna Hillberg - 25 december 2014 21:05

Hejsan! :D


Hur var eran julafton? Fick ni mycket julklappar? :)


Jag fick en hel del julklappar :) Fick en klänning, geisha, handmuff sak (vet inte vad det heter XD), mp3 spelare, Hello Kitty stumpor, strumpor, Tea (smaken heter Vintersaga), 2 tea muggar med små fat, ett doftljus med doft av vanilj, ansiktsmasker, ett ljus, en scarf, trosor och 200kr av farfar :)


Fick inga saker från Talia store men ska köpa muggen och en tröja :)


Skulle köpa den här Tröjan, Think Talia, Think Cure 

 

Men den är slutsåld :(


Så jag ska köpa den när den finns i lager igen :)


Så istället köper jag Talia's Legacy tröjan :)

 

 

Kan inte vänta tills jag får hem allt :D 

 

Har ni något från Talia store? :)

 

Nu ska jag ner till min familj så ses i nästa inlägg :)

 

//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 24 december 2014 12:58

Hejsan alla Talia fans! 


Tänkte bara kika in och önska er alla en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! :D 


 

All I want for Christmas is a Cure 

 


Hoppas ni får en underbart trevlig jul tillsamans med eran familj :)


Och skicka gärna en tanke eller bön till Talia's familj och vänner idag, då det är deras andra Jul utan Talia   


Det ska jag i alla fall, men nu ska jag ner till min familj så 


GOD JUL! :D 


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 22 december 2014 17:58

Hejsan!


Min kompis skickade en julvideo han hade gjort med Talia till hennes familj och dem gillar den så mycket så dem ska lägga upp den på hennes youtube kanal! :O 


Här videon :) Hoppas ni gillar den lika mycket som jag :)



 

//Jonna 

 

 

Av Jonna Hillberg - 20 december 2014 13:54

Hejsan alla Talia fans! :D 


Här kommer ett litet inlägg om Whipping Childhood Cancer Challenge :)


Det var en grej som Talia's Legacy startade för 3 månader sen 

Så ja jag vet, jag är sen XD


Det var att man skulle donera en viss summa till Talia's Legacy eller få en paj kastad i ansiktet och sen donera 7 dollar till Talia's Legacy :) 


Sen skulle man nominera fler personer som ska göra samma grej :)

Jag hann ju inte göra den men jag ska göra det nästa gång^^ 


Här är videon som Talia's familj och vänner gjorde :)



Om jag hann vara med så skulle jag nominera 


Min familj

Mina vänner

YOHIO

Mina klasskamrater

alla Talia fans

Alla som läser min blogg


Så skulle ni anta utmaningen för Talia? ;)


Så det var det här inlägget, har lite brottom nu så ses i nästa inlägg :)


Ses senare! :)


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 20 december 2014 00:35

Hejsan! 


Jag har några roliga nyheter till er ^^


Jo jag skickade 2 bilder jag gjort på Talia till Desiree och hon älskar dem! :D 


Hon la upp den första jag gjorde på sin fb sida och på sin instagram! :O 


http://instagram.com/p/wwFez2I02o/?modal=true


Coolt va? :D 


Här är bilderna jag gjort :)


   


Vad tycker ni? :)


Hoppas ni gillar bilderna lika mycket som Desiree gör ^^


Nu ska jag sova men ses i nästa inlägg :)


//Jonna 

 

 

Av Jonna Hillberg - 5 december 2014 19:55

Hejsan alla Talia fans!


Här kommer en bild som min kompis gjorde till Talia's mamma och syster :)


 

Visst är den fin :)

Jag älskar den och det gjorde Desiree också :)

Hon skrev "Tack för den fina bilden, jag älskar den jättemycket" :)

Mattia har inte svarat än men jag hoppas att hon gör det snart^^ 


 

Det roliga är att den här bilden egentligen inte "finns" XD

Han har gjort den helt själv genom massa olika Talia bilder :)

Coolt va? :)


Jag skulle aldrig kunna göra något sånt o.o


Men men det är jag det XD


Jag hoppas ni gillar bilden lika mycket som jag gör :)


Ska gå nu, ses i nästa inlägg^^


Bye!


//Jonna

 

 


Av Jonna Hillberg - 4 december 2014 13:32

Hej alla Talia fans :)


Tänkte bjuda på lita Talia bilder idag och på en Talia video :)


     

Det är en av mina favoritbilder på Talia :)


   

Den bilden togs på Thanks giving förra året tror jag :)



Här är en stöt video med Talia :)


Snart ska jag också lägga upp en bild på Talia som min kompis har gjort :)

Men han har skickat den till Desiree (Talia's mamma) och Mattia så jag måste vänta tills dem har sett den innan jag kan lägga upp den :)


Så ses i nästa inlägg :)


Bye! 


//Jonna

 

 


Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards