riptaliacastellano

Direktlänk till inlägg 25 december 2014

Talia Store :)

Av Jonna Hillberg - 25 december 2014 21:05

Hejsan! :D


Hur var eran julafton? Fick ni mycket julklappar? :)


Jag fick en hel del julklappar :) Fick en klänning, geisha, handmuff sak (vet inte vad det heter XD), mp3 spelare, Hello Kitty stumpor, strumpor, Tea (smaken heter Vintersaga), 2 tea muggar med små fat, ett doftljus med doft av vanilj, ansiktsmasker, ett ljus, en scarf, trosor och 200kr av farfar :)


Fick inga saker från Talia store men ska köpa muggen och en tröja :)


Skulle köpa den här Tröjan, Think Talia, Think Cure 

 

Men den är slutsåld :(


Så jag ska köpa den när den finns i lager igen :)


Så istället köper jag Talia's Legacy tröjan :)

 

 

Kan inte vänta tills jag får hem allt :D 

 

Har ni något från Talia store? :)

 

Nu ska jag ner till min familj så ses i nästa inlägg :)

 

//Jonna

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Hillberg - 9 mars 2015 11:04

Hejsan! :D    Här kommer bilder på mig i min Think Talia Think CURE tröja :) Fick även lite extra grejer också som jag inte ens beställde :O     Framsidan :)       Baksidan       Fick det här gummiarmbandet fast jag int...

Av Jonna Hillberg - 5 mars 2015 15:21

Hejsan!    Igår så skrev min mamma på fb att tröjan hade anlänt! :D Jag beställde nämligen Think Talia Think Cure tröjan förra veckan och den kom igår.  Jag pluggar på en skola en bra bit hemifrån så jag bor på skolan och jag kan inte vänta t...

Av Jonna Hillberg - 3 februari 2015 12:24

Hejsan!   I helgen ska jag köpa hem 2 tröjor från Talia Store :)     Den här Imagine the World Without Cancer   och Think Talia Think Cure tröjan     Kan inte vänta tills jag får hem dem ^^   Lägger väl upp någon video när j...

Av Jonna Hillberg - 2 januari 2015 12:43

Hejsan alla Talia fans! :D    GIssa vad?    Jo jag har ÄNTLIGEN handlat på Talia Store! :D    Jag köpte Talia muggen     Och den här tröjan       Ska kanske beställa Talia's Legacy Tröjan också     Hoppas jag kan kö...

Av Jonna Hillberg - 24 december 2014 12:58

Hejsan alla Talia fans!    Tänkte bara kika in och önska er alla en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR! :D      All I want for Christmas is a Cure    Hoppas ni får en underbart trevlig jul tillsamans med eran familj :)   Och skicka gärna en ...

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Skapa flashcards