riptaliacastellano

Alla inlägg under februari 2015

Av Jonna Hillberg - 3 februari 2015 12:24

Hejsan!


I helgen ska jag köpa hem 2 tröjor från Talia Store :)


 

Den här Imagine the World Without Cancer


och Think Talia Think Cure tröjan

 


Kan inte vänta tills jag får hem dem ^^


Lägger väl upp någon video när jag fått dem :)

Och bilder^^ 


Glöm också inte att imorgon är det Värld Cancer Dagen


 


Vi måste hitta ett botemedel mot cancer så inte fler barn dör!!!!


Så be en bön eller tänk en tanke imorgon för alla som dött i cancer eller fortfarande kämpar   


//Jonna 

 

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards