riptaliacastellano

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jonna Hillberg - 9 oktober 2013 16:19

Hejsan hoppsan bloggen!


Idag har det varit en ganska ok onsdag, vi hade 

Kemi prov idag och det gick bra hoppas jag   


Och ikväll klockan 18.30 ska jag och min klass se teatern

Hamlet. Ska åka med klassen och bussen går 17.30


Och teatern slutar inte förns 22.00 ikväll ^^

Så vi får kompledigt imorgon från skolan

så himla skönt    


Eftersom att teatern är i Linköping så stannar jag och sover hos min

moster Nina. Så jag kan sova länge imorgon och så får jag säkert hotellfrukost där ^^

Jag får alltid som en hotellfrukost där. Te.x Äggröra, bacon, tea, rostade mackor m.m ;)


Men nu ska jag fixa lite innan jag åker sålänge bjuder jag på en vidoe med Talia




Hoppas ni gillar dem och har en bra dag   


p.s glöm inte att rösta om novellen ;)


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 8 oktober 2013 20:38

Hejsan bloggen!


Jag satt idag och funderade på om jag skulle göra en Talia Novell ^^


Om ni vill att ska göra en så trycker ni Ja i omröstnings rutan 

om inte så trycker ni nej 


Det är bara att rösta   


//Jonna

 

 

Av Jonna Hillberg - 1 oktober 2013 20:55

Hejsan alla Talia fans!   


Här kommer ett litet videoinlägg med grejer jag fått   



 

//Jonna

 

 




Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards