riptaliacastellano

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Jonna Hillberg - 7 november 2013 18:35

Hejsan! :)


Nu tänkte jag lägga upp min senaste video jag gjorde till Talia :)


Låten i videon heter One day och det är med gruppen Trading Yesterday   


Hoppas ni gillar den



 

Och nu tänker jag starta en frågestund här på bloggen   


Ni får fråga vad ni vill :) 


Frågor om Talia, hennes familj, vänner, om mig om ni vill ^^


alla frågor är välkommna här :)


Jag har ingen tid än när frågestunden är över :)


Men nu ska jag ner och koka tea så ses senare :)


och Frågestunden börjar....NU   


//Jonna


 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards