riptaliacastellano

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Jonna Hillberg - 5 januari 2014 18:38

Hejsan bloggen!


Förlåt för dåligt bloggande men nu har jag varit och firat nyår

och jag var hos min moster och sov över så jag har inte hunnit blogga.

Men nu är jag här ^^


Det har inte hänt så mycket i Talia´s familj men dem kämpar fortfarande för att få upp

That Bald Chick collection så man kan handla där snart

 

http://www.baldchickcollection.com/


Här önskar Talia´s mamma och syster Mattia oss en God Jul :)



Finns inte så mycket mer nya videor


Men det finns många söta fina bilder på henne,

här är något som någon har gjort :)

 


Nu ska jag ner till familjen men vi ses en annan gång


Hej då


//Jonna

 

 


Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards