riptaliacastellano

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Jonna Hillberg - 19 februari 2014 21:04

Hejsan!


Här kommer videon jag pratade om förut   


Jag hoppas att ni kommer tycka om den   



 

Be A Hero for the Children that fights Cancer


//Jonna

 

 
  



Av Jonna Hillberg - 19 februari 2014 13:44

Hejsan!


Visste ni att nu har Talia´s familj startat en organisation? :)


Den heter Talia´s Legacy Foundation for Childhood Cancer


Här är en länk till hemsidan


http://taliaslegacy.org/


Ni kommer hitta allt möjligt där :)


och igår gjorde jag 2 bilder till Talia och hennes familj, här är

dem


   


Jag hoppas att dem gillar bilderna, själv kan jag inte välja en

favorit ^^ men kommentera vilken ni gillar mest och varför ni

valde just den bilden   


Senare idag kommer jag att ladda upp en ny video jag gjort

för barn med cancer :)


Hoppas ni kommer gilla den   


Glöm inte att hålla Talia´s Legacy Alive


 



//Jonna

 

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards