riptaliacastellano

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Jonna Hillberg - 1 augusti 2013 20:46

Hejsan!


Nu kommer jag ha en frågestund på bloggen! =D

Hur länge den håller på vet jag inte. Gissar på kanske en vecka eller mer :)

Det är bara att fråga på, ni får ställa frågor om Talia och om

ni vill kan ni fråga nåt om mig   


Sen så tänkte jag skriva lite om min Stora dag   


Min Stora dag är en insamlingsstiftelse som hjälper svårt

sjuka barn att uppfylla sina önskedrömmar. Varje år så insjuknar hundratals

barn i Sverige i sjukdomar med en svår livspåverkande, inte sellan

livshotande, diagnos. Min Stora Dags mål är att ge dessa barn

någonting underbart att drömma om när dagarna är långa och 

behandlingarna är tuffa.


Jag valde att skänka runt 100 - 200 kr till Min Stora Dag till

minne av Talia Castellano. Hon var med i BASE Camp Children´s Cancer Foundation


Det är ungefär som Min Stora dag fast dem hjälper Cancer sjuka barn att

få det bättre på sjukhuset. Dem fixar födelsedagar, inte bara för barnen utan också för

hela familjen   , firar Julafton med dem, ger hela familjen julklappar,

firar påsk. Ja dem gör helt enkelt allt för hela familjen   


Talia Castellano var med dem och hon skapade också en egen organisation

BRING HOPE HOME for BASE Camp Children´s Cancer Foundation.

Bring hope home, gör så att alla i familjen känner sig "hemma" när

deras barn är på sjukhuset, går i genom behandligar m.m. 

Dem fixar också så att vardagen blir litte roligare   


 


Om ni vill veta mera om BASE Camp Children´s Cancer Foundation 

eller BRING HOPE HOME for Base Camp Children´s CAncer Foundation.


Så är det bara att söka efter det på google eller söka efter

det på fb   


Om ni också vill göra något för våra Cancer sjuka barn i sverige kan ni alltid

skänka en slant till Min Stora Dag eller till Barn Cancer Fonden   


 


Nu ska jag ner och äta blåbär med mjölk och socker så hej då   


/Jonna

 

 

Talia want you to click on this link ;)

 

https://www.facebook.com/BASECampRocks?fref=ts

 

https://basecamp.org/

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards