riptaliacastellano

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Jonna Hillberg - 3 augusti 2013 23:39

Hej bloggen!


Imorgon ska vi skaffa en kattunge!   

Jag hoppas att vi får en tjej, om det

blir en tjej ska jag döpa den till Talia till minne 

av henne!   


Hon har själv haft en katt men jag vet inte vad den heter ^^


Tänkte bara säga det, och jag ska snart

göra ett videoinlägg där jag visar mitt smink och kommer

förhoppnings ha på mig Fire eyes makeupen då   


Nu ska jag sova så godnatt alla Talia fans 


/Jonna

 

 

Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards