riptaliacastellano

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Jonna Hillberg - 14 augusti 2013 14:32

Hejsan!


Jag har roliga nyheter!   


Som ni vet så har Talia´s storasyster Mattia lovat Talia att hon 

ska öppna en klädaffär och sminkprodutction till Talia´s ära. 

Och snart så kan man köpa kläder från That Bald Chick!   


 

Tänker ni köpa något därifrån? 

Jag ska i alla fall det, jag står mellan dem här 2 snygga kläderna


 

Visst är den här snygg? =D


 

Den här gillar jag väldigt mycket :)


Men vilken ska jag ta hörni? 

Snälla kommentera vilken ni tycker är snyggast och den som får fläst röster kommer

jag att köpa   


Om ni vill se vad det finns för kläder så går ni bara

in på fb och skriver Bald Chick Collection

 


Nu ska jag läsa lite så ses senare   


/Jonna

 

 



Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards