riptaliacastellano

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Jonna Hillberg - 13 augusti 2013 19:47

Hejsan!


Idag tänkte jag ladda upp 2 videor med Talia,

den ena är en makeup video och den andra är en jätte söt video med henne

  


Älskar hennes mink video hon var så duktig!!   


Här är en rolig video där Talia är med en kompis och

jag kan säga att så är jag och min kompis Moa när vi är ^^




Sen hittade jag den här videon och var bara tvungen att lägga upp den,

den är så söt och bra. Får mig att gråta varje gång   

'



Nu ska jag vara med min kompis Moa en stund till innan hon ska hem 

så ha en fortsatt bra kväll :)


/Jonna och Moa på ett litet hörn ;)

 

 



Presentation


Hej välkommen hit!

Det här är bloggen om Talia Castellano. En 13 årig tjej som kämpade mot 2 typer av Cancer i 6 år. För 1 måndag sedan så fick hon sina vingar och lämnade våran jord :( så denna blogg är till henne där vi följer hennes resa.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni att jag gör en Talia Novell?
 Ja
 vet inte
 kanske
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BASE Camp Children´s Cancer Foundation

https://basecamp.org/ 

 

 

Stöd Barncancer Fonden! :)

Hej!

 

Snälla bli månadsgivare hos Barncancer fonden eller skänk en slant och räda Cancer sjuka barn   

 

www.barncancerfonden.se/stod-oss/Bli-manadsgivare/

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards